regn

jojo, det klarnade upp och jag & mamma spenerade yttligare en kväll på söder. på samma fik. söder-te och latte. dock inte samma parkeringsplats. och jag hörde lars winnerbäcks konsert på avstånd från zinkensdamm. jag är ju inget jättestort winnerbäcks-fan, men jisses, det hördes ju ända från centralen! :)

nu har alla skaffat blogg. tänk, för cirka tre månader sen var jag helt omedveten om bloggvärlden om jag kan kalla den det, nu har 50% av mina vänner en blogg. dock känner vissa att en kvart är för mycket att spendera vid tangentbordet. härliga prickar.

jag är nu official pank. visst har jag väl lite, men det ska gå till paris och sydafrica. jag känner helt plötsligt väldigt stor dragning till alla reasaker. men en udoreble scarf på 34 riksdaler går väl ann? yesyes.

"för att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig." / nalle puh

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera oftare! :)

2008-08-12 @ 20:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0